O společnosti DEICHMANN
Filozofie
S touto filozofií získal DEICHMANN v Německu nezaměnitelnou pozici. Cesta k úspěchu není žádným tajemstvím: Na základě vysokého počtu poboček jsou výsledkem taková množství objednávek, která jsou v odvětví jedinečná. Na základě toho vznikají cenové výhody a efekty synergie, které DEICHMANN rád předává dál na zákazníky.
Celosvětově skupina DEICHMANN v roce 2007 prodala více než 122 mil. párů obuvi. Objednávky vysokých počtů, nákup výrobků v celém světě, přesná znalost a průběžný průzkum trhu a efektivní systém hospodaření se zbožím pečují o to, že společnost DEICHMANN může svým zákazníkům kdykoliv nabídnout módní sortiment v požadovaných velikostech. Stejně tak důležitý je přátelský servis.
DEICHMANN je zaměřen jak obecně také i speciálně - s jednou nabídkou pro celou rodinu vedou pobočky cenově výhodné značky obuvi pro široké vrstvy obyvatel. Jednotlivé vlastní značky nabízejí možnost individuálně oslovit různé cílové skupiny.
Kultura společnosti DEICHMANN staví člověka do centra pozornosti.
Hlavním cílem je zákazníkovi nabídnout co nejlepší produkt za co nejvýhodnější cenu. K tomu patří i to, že pracovníci jsou pod lidským stylem vedení a v podniku se cítí dobře. To je základem dobrých služeb zákazníkům.